پارامترهای انتخاب لامپ مناسب

  • برسی فظای مکان :
    برسی مکان به این معنی هست که متوجه خواسته نور شویم مثلا در یک مغازه که روی کف مغازه تاکید دارن و در مغازه ای مثل کیف فروشی که بیشتر کار ها روی دیوار هست باید چه طرحی استفاده کنیم .

همچنین برای برسی کاربرد طرح های کامل میتونین ویدیو بازار یابی را ببینید .

  • برسی نور مکان :
    این بدین معناست که ببینیم مشتری چه رنگ نور و چه میازن در چه قسمت و در چه زاویه ای میخواد . مثلا در یک قنادی طبیعی بودن نور خیلی خوبه یعنی رنگ نچرال استفاده کنیم چون محصولات خوردنی تر جلوه میده اما مثلا در مکانی مثل قصابی باید نور سفید خالص بوده که نماد تمیزی هست .
  • برسی خواسته و سلیقه مشتری :
    باید لیست محصولات را به مشتری نشان داده تا متوجه خواسته خود مشتری بشید مثلا برای مغازه لامپ مکعبی نیاز داریم اما مشتری لامپ خورشیدی را پسند کرده پس باید خورشیدی قطر بزرگتری استفاده کنیم تا همان نور را داشته باشیم.

    شما قرار نیست جای مشتری تصمیم بگیرید و فقط برحسب تجربه به مشتری پیشنهاد میدین که برای خواسته های شما این طرح ها مناسبه و لزومی نیست بر این که مشتری لامپ پیشنهادی شمارو استفاده کنه مثلا پیش میاد برای روشن کردن دیوار ها لامپ کوزه ای یا استوانه نیاز دارین اما مشتری شما اصرار بر مکعبی داره . شما نباید بیش از حد اصرار کنید فقط به عنوان فروشنده حرفه ای چند طرح رو پیشنهاد میدین.
  • برسی زیر ساخت سیم کشی مکان:
    این به این معناست که از جا و موقعیت لامپ ها با خبر بشید مثلا در یه خونه اتاق مستطیل هست و چهار تا جای لامپ در گوشه هاست و در وسط لامپ نمیخوره شما نمیتونید لامپ لوستری رو پیشنهاد بدین چون مشتری نمیتونه چهار تا لوستر بخره پس بید طرحی کوچک و زیبا پیشنهاد بدین مثل گل 6 و خورشیدی قطر 25 و 30 و توپی 6 و 8 پیکسل

برای مشاهده طرح های لامپ دستساز میتونین از فروشگاه دیدن کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

شاهرخ سیفی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *