ویژگی های لامپ دستساز

هدف از انتخاب لامپ های ال ای دی چیست؟
انتخاب لامپ ای ای دی برای خرید دارای چندین هدف می‌باشد که عبارتند از:

  1. صرفه‌جویی در مصرف انرژی:
    لامپ‌های ال‌ام‌پی ای دی بسیار کارآمد هستند و به طور میانگین تا 80 درصد انرژی بیشتری را نسبت به لامپ‌های فلورسنت صرفه‌جویی می‌کنند و تا 90 درصد انرژی بیشتری را نسبت به لامپ‌های رشته‌ای مصرف می‌کنند. این صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌تواند به کاهش قابل توجهی در قبض برق منجر گردد.

  2. عمر طولانی:
    لامپ‌های LED دارای عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های سنتی هستند و معمولاً تا 25,000 تا 50,000 ساعت عملکرد دارند. این باعث می‌شود که به طور معمول نیاز به تعویض کمتری داشته باشند و صرفه‌جویی در هزینه تعویض لامپ‌ها و زحمت کمتری را برای استفاده‌کننده به همراه داشته باشند.

  3. جریان پایین:
    لامپ‌های LED به طور کلی زمانی که روشن شدند، جریان بالایی مصرف می‌کنند. این به معنای استفاده کمتری از انرژی در هنگام روشن شدن و بهره‌برداری نابودی کمتر در مقایسه با لامپ‌های سنتی است.

  4. کاهش آلاینده‌ها:
    لامپ‌های LED خالی از سرب و سایر مواد مضری هستند و اگر هم بعد از مصرف دور از دسترس مردم دفن شوند، کوچکترین تأثیری بر محیط زیست نخواهند داشت. این روشنایی محرک کم حاوی هیدروکربن متعدد (VOCs) نیز است که می‌تواند برای سلامتی انسان ضرر داشته باشد.

  5. کیفیت نور بهتر:
    لامپ‌های LED نور سفید نیمه داغ‌تر و مشابه تر به نور طبیعی خورشید را تولید می‌کنند. این نور طبیعی روشنایی را برای خواندن، کار کردن و استفاده روزمره دیگر فعالیت‌های کاربردی بهبود می‌بخشد.
  1. نور خاموشی کمتر:
    لامپ‌های ای ای دی دارای قابلیت کنترل نور هستند و می‌توانند در سطوح نوری مختلف تنظیم شوند. این به معنای داشتن کمترین نور خاموشی ممکن و بالا رفتن روشنایی در زمان کوتاهی می‌باشد.

  2. حفظ کیفیت رنگ:
    لامپ‌های ال ای دی دارای قابلیت حفظ کیفیت رنگ هستند و باعث ایجاد رنگ‌های واقعی‌تر در فضا می‌شوند. این به خصوص برای فضاهای دارای کارهای هنری، عکاسی و طراحی داخلی مهم است.

  3. آینه نظیر نداشتن پرتو‏ گرمی:
    لامپ‌های ال ای دی گرمای بسیار کمتری نسبت به لامپ‌های فلورسنت یا هالوژن دارند. این به معنای عدم احساس ناراحتی برای افراد در نزدیکی منابع نور است.

  4. مقاوم در برابر لرزش:
    لامپ‌های ال ای دی تحمل خوبی در مقابل لرزشات و لرزشات دارند. این خاصیت آنها را به گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌هایی مثل خیابان‌ها، خودروها و فضاهای با تکان‌های زیاد تبدیل می‌کند.

  5. کمترین گرم شدن:
    لامپ‌های ال ای دی به معنای گران شدن کمتر نسبت به لامپ‌های دیگر هستند. این مزیت در کاهش هدر رفت انرژی است و به طور کلی به مصرف کمتر انرژی و طول عمر طولانی کمک می‌کند.
  1. صرفه‌جویی در مصرف انرژی:
    لامپ‌های ال ای دی باعث کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی می‌شوند. طبق آمارها، این لامپ‌ها تا 80% کاهش در مصرف انرژی نسبت به لامپ‌های معمولی دارند.

  2. عمر طولانی:
    لامپ‌های ال ای دی دارای عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های معمولی هستند. طبق آمارها، یک لامپ ال ای دی می تواند تا 50،000 ساعت کارکرد داشته باشد در حالی که لامپ های معمولی معمولاً بین 1،000 تا 2،000 ساعت کارکرد دارند.

  3. صفحه نوری یکنواخت:
    لامپ‌های ال ای دی دارای صفحه نوری یکنواخت هستند که به معنای توزیع یکنواخت نور در طول صفحه است، بنابراین ایجاد سایه یا نقاط تیره روی سطح نوردهی شدیدا کاهش میابد.

  4. دقت رنگ دارند:
    لامپ‌های ال ای دی دارای نسبت رنگ بالا و دقت رنگ خوبی نسبت به لامپ‌های معمولی دارند. این امکان را به شما می‌دهد تا رنگ‌های واقعیت‌بینانه‌تری را در فضا ایجاد کنید.

  5. بدون آسیب به محیط زیست:
    لامپ‌های ال ای دی دارای اجزای سمی نیستند و بدون آسیب به محیط زیست قابل دفع می‌باشد. علاوه براین، بازیافت آنها نیز امکانپذیر است.

  6. عدم حاوی جیوه:
    لامپ‌های ال ای دی عاری از جیوه هستند که به صورت طبیعی در لامپ‌های فلورسنت یافت می‌شوند. جیوه ممکن است خطراتی برای سلامتی داشته باشد، بنابراین لامپ‌های ال ای دی در این زمینه ایمن تر هستند.

  7. عملکرد بالا در دمای پایین:
    لامپ‌های ال ای دی به راحتی در دماهای پایین کار می‌کنند، بدون اینکه روشنایی شان کاهش یابد، در حالی که لامپ‌های دیگر ممکن است در دماهای پایین به مشکل بخورند.

  8. عدم گرم شدن محیط:
    لامپ‌های ال ای دی نسبت به لامپ‌های فلورسنت و هالوژن کمتر گرم می‌شوند، که به معنای کاهش گرمای محیط است. این خاصیت می‌تواند در کاهش نیاز به سیستم‌های خنک کننده در فضاها کمک کند.

  9. بدون ایجاد نور فراخوانی:
    لامپ‌های ال ای دی دارای نور فراخوانی نیستند، بنابراین در طول روز وقتی نور خارجی موجود است، نیازی به روشن کردن لامپ‌های داخلی نیست.

  10. قابلیت روشنایی فوری:
    لامپ‌های ال ای دی به طور فوری روشن می‌شوند و نیازی به انتظار برای رسیدن به روشنایی مطلوب ندارند.

به طور کلی لامپ‌های ال‌ار‌پی ای دی استفاده بهتری از انرژی می‌کنند، عمر طولانی‌تری دارند و برای محیط زیست بهتر هستند. این خصوصیات باعث می‌شود که لامپ‌های LED را به عنوان جایگزین بهتری برای لامپ‌های سنتی در نظر بگیریم.

مزایای لامپ های فوق کم مصرف دست ساز نسبت به ال ای دی های شرکتی

مهم ترین ویژگی لامپ های دست ساز :

نور بسیار بیشتر نسبت به لامپ های ال ای دی

طراحی متنوع

رنگ بندی بیشتر

شکل دلخواه شما

مصرف کمتر

بهره نوری بیشتر

پخش نور بهتر

طراحی متناسب مکان شما

قیمت به صرفه !


آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

شاهرخ سیفی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *